با گذشت بیش از 10 روز از قطع شدن خط مشاوره تلفنی بهزیستی هنوز مسوول و علت این قطعی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علت قطع دو هفته ای خط مشاوره تلفنی بهزیستی با شماره 148 که یکی از دو شماره تماس 3 رقمی بهزیستی است هنوز بعد از گذشت دو هفته بدون بیان علت روشنی همچنان ادامه دارد.
بر اساس این گزارش مسئولان سازمان بهزیستی علت این امر را مصوب اخیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه هر سازمان تنها می تواند یک خط اضطرار داشته باشد و معتقدند یک خط مشاوره تلفنی بهزیستی "148" به همین دلیل و توسط شرکت مخابرات ایران قطع شده است.
اما زارعیان سخنگوی مخابرات ایران در این باره گفت: نظارت بر خطوط سه رقمی تحت اختیار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد و آنها مستقل و از طریق شرکت ارتباطات زیر ساخت نسبت به دایر یا قطع آن اقدام می کنند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ایران در جریان علت قطع 148 نمی باشد./ل
برچسب ها: مشاوره ، تلفنی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار