کشته شدن دهها فرد مسلح تروريست در حملات نيروهاي ارتش سوريه + فیلم

دهها فرد مسلح تروريست در حملات نيروهاي ارتش سوريه در حلب و حومه آن ، ريف دمشق و شهر حمص و حومه آن از جمله دو تبعه پاکستاني و افغان کشته شدند و يک دستگاه خودرو که با يک تن مواد منفجره بمب گذاري شده بود نيز در حومه حلب شناسايي و خنثي شد.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، نيروهاي ارتش سوريه همچنين يک دستگاه خودروي حامل تروريستها را در جاده اتارب به الجيّه در حومه حلب منهدم کردند که در بين کشته ها اجساد دو تبعه پاکستاني و افغان شناسايي شد.
يگان ديگري از نيروهاي ارتش سوريه در نزديکي ميدان فرن ، مقبره جنوبي ، حيان ، طاموره ، کفر حمرا، قبتان الجبل و الاتارب عمليات ضربتي انجام دادند و شماري از تروريستها را کشتند .
نيروهاي ارتش سوريه به تجمعات تروريستها در اطراف مسجد زيد بن ثابت ، عبيد بن جراح ، نزديک منطقه صالحين ، ميدان صالحين ، مسجد مقداد ،ميسر ، کرمل الجبل ، مساکن هنانو ، سکري  ،ميدان تنانير ، باب انطاکيه ، حلب قديم  و بازارهاي فستق و الحل يورش بردند و تلفات سنگيني به آنان وارد کردند و شمار زيادي از آنها را کشتند .
در ريف دمشق نيز نيروهاي ارتش سوريه به اعضاي يک گروه تروريستي درمنطقه عربين که مردم را مي ترساندند و مي کشتند و خرابکاري مي کردند يورش بردند.
يک  منبع مسئول گفت در اين عمليات شماري از تروريستها کشته شدند و سلاحهاي آنها مصادره شد  و يگانهاي مهندسي نيز تعدادي از بمبهايي را که تروريستهاي مسلح در مسير منطقه عربين کار گذاشته بودند خنثي کردند .
در حمص نيز نيروهاي ارتش ، شماري از تروريستها را که به مردم در شهر حمص و حومه آن حمله مي کردند کشتند . در اين عمليات تعدادي از خودروهاي تروريستها در خالديه ، بويضه شرقي ، تل حنش و شهر القصير منهدم شد .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.