مدير جديد اداره صنعت،معدن و تجارت ملكان گفت: افزايش قيمت ارز يك بحث رواني بود كه باعث افزايش قيمت برخي اجناس و كاالاها در بازار شد.

بيگ زاده در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، افزود: با راه اندازي مركز مبادلات ارزي توسط دولت خدمتگزار اين حباب شكسته شد و دست افراد واسطه از اين بازار نيز قطع گرديد.

وي افزود: دولت به وارد كنندگان مواد غذايي دلار 1260 تومان مي دهد و هر كس تونايي انجام اين كار را دارد مي تواند از طريق وزارت صنعت،معدن و تجارت اقدام به واردات نمايد.

بيگ زاده همچنين از راه اندازي دبيرخانه تامين كالاهاي مورد نياز مردم همزمان با سراسر كشور در ملكان خبر داد و خاطرنشان كرد: مردم مطمئن باشند اجناس و كالاهاي مورد نياز در انبارها ذخيره سازي شده و به محض كمبود روانه بازار خواهند شد.

وي با بيان اينكه مواد غذايي مورد نياز مردم تا 6 ماه اينده تامين شده افزود با توجه به تمهيدات انجام شده در آستانه عيد قربان و ماه محرم مشكلي در خصوص گوشت قرمز و گوشت مرغ نيز نخواهيم داشت.

وي از توزيع 300 تن برنج تعادلي هفته در ملكان خبر داد و گفت: به 400 تن ديگر نيز در سطح اين منطقه حال توزيع است.

وي ادامه داد: سهميه برنج به همه مردم ملكان توزيع شده و يا در حال توزيع بوده و به زودي روغن نباتي نيز توزيع خواهد شد.

وي از ساماندهي و تشديد طرح بازرسي از بازار ملكان بعنوان يكي از برنامه هاي اولويت دار خو د خبر داد و اظهار داشت مردم ملكان مطمئن باشند منبعد بازرسين اين اداره به طور مستمر در بازار اين شهرستان حضور يافته و بدون اغماض با متخلفين برخورد قاطع خواهد كرد.

رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت ملكان در پايان در پاسخ به درخواست فرماندار اين شهرستان مبني بر ايجاد نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا در فصول مختلف نيز گفت اين اداره در صورت تامين محل مورد نياز آماده ايجاد چنين نمايشگاههايي در سطح شهرستان مي باشد./س

برچسب ها: ساماندهی ، تشدید ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.