باور داريم جامعه نخبگان و دانشگاهي ايران براساس تجربيات 33 ساله انقلاب و رهبري داهيانه جنابعالي بار ديگر لحظه شناسي خود را به نمايش گذاشته و با طراحي راهکارها و برنامه‌هاي علمي و عملياتي نقشه ساده‌انديشان مقيم غرب را نقش برآب خواهند کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجويي دانشکده علوم اجتماعي و ارتباطات علامه طباطبايي(ره) نامه‌اي خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشتند که متن اين نامه به شرح زير است:

حضور محترم رهبر فرزانه انقلاب اسلامي
حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله‌العالي)
سلام عليکم

آنگاه که خورشيد ولايت بار ديگر تابيدن گرفت، اينبار قدم در خراسان شمالي، باب‌الرضا(ع) گذاشت؛ فرزندان شما در بسيج دانشجويي دانشکده علوم اجتماعي و ارتباطات علامه طباطبايي(ره) سجده شکر بر آستان حضرت الله نهادند که بر ما ملت ايران منت گذاشته و نعمت بزرگ ولايت فقيه را بر سر ما مستدام نموده است که بار ديگر ما از انوار تابنده اين نعمت الهي بهره‌مند شويم و ياد و خاطره امام بزرگوارمان خميني کبير(ره) بر ما زنده شود.

آقاي ما! استقبال بي‌نظير مردم با بصيرت خراسان شمالي از آن رهبر فرزانه که به نمايندگي از ملت بزرگ ايران انجام پذيرفت، نشان داد که جمهوري اسلامي ايران از چه پشتوانه قوي و مستحکم مردمي برخوردار است و توانسته خاري شود به چشم دشمنان کوردل و نظام سلطه سرمايه‌داري.

اکنون دست دشمنان اسلام و ايران از آستين ديگري بيرون آمده که خود آن را تحريم اقتصادي ناميده‌اند، باور داريم جامعه نخبگان و دانشگاهي ايران براساس تجربيات سي و سه ساله انقلاب و رهبري داهيانه جنابعالي بار ديگر لحظه شناسي خود را به نمايش گذاشته و با طراحي راهکارها و برنامه‌هاي علمي و عملياتي نقشه ساده‌انديشان مقيم غرب را نقش برآب خواهند کرد.

پيرو سخنراني‌هاي حضرت‌عالي و گوشزد نسبت به مقوله اقتصاد مقاومتي و سبک زندگي، بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي(ره) طي سال جاري در نظر دارد با دعاي حضرت‌عالي به عنوان بخشي از بدنه انقلابي دانشگاه با برگزاري نشست‌هاي علمي و تخصصي با حضور نخبگان علمي، فرهنگي و سياسي، نقشه جامعي در مورد نقش دانشگاه و دانشجو در فضاي جديد گفتماني، پيرامون اقتصاد ، فرهنگ و سياست، تاسيس و ترسيم نمايند.

اين فرزندان خود را از دعاي خير خويش در اين مسير مهم محروم نفرماييد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار