عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: سياست خارجي كشور، غرب را به چالش كشيده است و نمونه بارز آن اجلاس غيرمتعهدها بود كه علي رغم كارشكني‌هاي غرب، 120 كشور در ايران حضور يافتند.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينكه بايد سياست خارجي كشور متعادل‌تر شود و عزت به اين است كه روي پاي خود بايستيم نه اينكه در دنيا منزوري شويم، گفت: در دوران اصلاحات سياست خارجي كشور در حالت انفعال بود و آنان تحت تاثير كشورهاي غربي قرار داشتند.

عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: حضور خاتمي در برخي محافل غربي ذلت‌آور بود كه نمونه آن را در سفر خاتمي به فرانسه مي‌توان مشاهده كرد چرا كه برخورد رئيس‌جمهور فرانسه با وي بسيار تحقيرآميز بود.

حجت‌الاسلام ابراهيمي تصريح كرد: تعليق فعاليت‌‌هاي هسته‌اي هم در دوران اصلاحات انجام شد كه با اين اقدام  كلاه گشادي بر سر آنان رفت.

وي افزود: در حال حاضر سياست خارجي كشور غرب را به چالش كشيده است و نمونه بارز آن اجلاس غيرمتعهدها بود كه علي رغم كارشكني غرب 120 كشور، در ايران حضور يافتند.

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان نمي‌توانند از سياست خارجي كشور ايرادي بگيرند چرا كه نقطه درخشاني از اين منظر در كارنامه آنان وجود ندارند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hhh
۱۱:۱۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۱
این سیاست خود مارو به کجا کشونده آقای عقل کل؟
آخرین اخبار