با زیر آسفالت‌رفتن 85 درصد از مسیر 15 کیلومتری پروژه احداث تندروهای بزرگراه آزادگان، طول بخش‌های آسفالت‌شده این پروژه به 13 کیلومتر رسید.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبرفوق افزود: مسیرهای آسفالت‌نشده این پروژه عمدتاً مربوط به بخش حدفاصل پل راه‌آهن تهران- جنوب تا تقاطع خیابان شهید کاظمی است که عملیات جدول‌کاری و اجرای بیس و ساب‌بیس درآن با سرعت مناسبی ادامه‌دارد.
 
مهندس قاسم‌مالدار در تشریح پیشرفت عملیات‌اجرایی در تقاطعات این مسیر، از اجرای آخرین مراحل عملیات‌عمرانی در پل تقاطع بزرگراه فتح و پل روی رودخانه‌کن خبرداد و گفت: عملیات‌اجرایی این تقاطع‌ها درمرحله ایزولاسیون عرشه و نصب هندریل‌ها است.
 
وی با‌بیان اینکه عملیات نصب تیرهای عرشه در تقاطع آزادراه تهران- ساوه روبه‌اتمام است، از تلاش دست‌اندرکاران این پروژه برای بتن‌ریزی عرشه این تقاطع تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری خبرداد.
 
مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همچنین با اعلام اتمام عملیات بتن‌ریزی عرشه در پل های دوربرگردان‌ خلیج‌ و الغدیر یادآورشد: احداث دیواره‌های خاک‌مسلح دراین تقاطع‌ها به‌طور بی‌وقفه‌در حال انجام است.
 
به‌گفته مهندس مالدار، متعاقب اتمام عملیات بتن‌ریزی در بخش تندروی پل‌تقاطع احمدآباد مستوفی، تلاش برای فراهم‌ساختن شرایط‌فنی جهت اجرای این عملیات در بخش‌های کندرو ادامه دارد. /ل
برچسب ها: بزرگراه ، احداث ، مسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار