مشاور عمرانی شهرداری منطقه 20 از اتمام قطعه حرم تا حرم طی 2 ماه آینده خبر داد.

فرشادیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: قطعه انتهایی بزرگراه امام علی (ع) موسوم به طرح حرم تا حرم که توسط شهرداری منطقه 20 اجرا می شود با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان تا پایان آذر ماه عملیات روکشی آسفالت آن به پایان رسیده و آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: بخشی از بزرگراه امام علی از منطقه 20 می گذرد که در دو فاز انجام می شود.

وی ادامه داد: فاز نخست از دولت آباد آغاز شده و تا کمربندی شهرری به طول 3 کیلومتر به صورت 2 باند رفت و برگشت در اطراف کانال سرخه حصار امتداد پیدا می کند همچنین یک پل غیر همسطح بر روی بزرگراه شهید کریمی اجرا می شود که در حال حاضر بخشی از این جاده تا ابتدای جاده معدن لاین غربی آسفالت شده و ادامه کار نیز با سرعت در حال انجام است.

فرشادیان تصریح کرد: فاز 2 این پروژه نیز موسوم به طرح حرم تا حرم از بزرگراه شهید آوینی شروع شده و تا اتوبان شهید تندگویان به طول 3100 کیلومتر و با 2 پل غیر همسطح بزرگ یکی بر روی مترو و دیگری بر روی اتوبان شهید تندگویان که به نام پل صالح آباد معروف است امتداد خواهد یافت.

مشاور فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 خاطر نشان کرد: این قطعه به استثنای پل صالح آباد که با کمی تاخیر عملیات ان آغاز شده طی 2 ماه آینده آماده بهره برداری است./ل

برچسب ها: بزرگراه ، شهرری ، اجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.