شبکه الاخباريه در گزارشي ، به نظر مي رسد صهيونيسم جهاني به اقدامات مزدوران منطقه اي و بين المللي خود براي تضعيف سوريه و امنيت و ثبات اين کشور بسنده نکرده است بلکه اسرائيل به صورت مستقيم از مزدوران تروريست مسلح خود در داخل سوريه حمايت مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ، فرانسوي هاي صهيونيست خواهان مداخله نظامي غرب در سوريه شدند.
 پنج به اصطلاح روشنفکر فرانسوي که ارتباطات قويي با صهيونيسم جهاني و سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا(سيا) دارند با صدور بيانيه مشترکي در روزنامه فرانسوي لوموند خواهان مداخله نظامي در سوريه شدند. برنار آنري لوي يکي از اين فرانسوي هاي صهيونيست گفت: کشورهاي غربي و ناتو در حمايت تسليحاتي از عناصر مسلح تروريست در سوريه کوتاهي مي کند. وي از دولت هاي غربي خواست براي تروريست ها در اين کشور سلاح ارسال کنند.
 لوي از ناتواني غرب در مداخله مستقيم نظامي در سوريه ابراز تاسف کرد. وي به شدت از رژيم اسرائيل و طرح هاي صهيونيسم جهاني حمايت مي کند. گفته مي شود وي طراح اصلي سرنگوني معمر قذافي در ليبي و مغز متفکر انقلاب هاي عربي است. چهار نفر ديگر   آندره لاکسمن، برنار کوشنر،ماريا بتاتي و ژاک پرز هستند.
اين گروه به رهبري لوي در سال 2008 از اسرائيل خواسته بود همه فلسطينيان را در جنگ عليه غزه نابود کند. درخواست اين گروه پنج نفره براي حمايت تسليحاتي از تروريست ها در سوريه بيانگر مشارکت صهيونيسم جهاني در درگيري هاي جاري در سوريه، کشتار مردم و نابود کردن زيرساخت هاي اين کشور است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار