دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رای نیاورد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ قاسم جعفری با اشاره به جلسه دیروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی از مباحثی بود که به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع داده شده بود، رای نیاورد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث‌‌های مختلفی که مربوط به حوزه آموزش و پرورش بود از دیگر موضوعات مطرح شده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شمار می‌رفت.

این نماینده مجلس نهم افزود: در ادامه این نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات به همراه مسئولان کمیته آموزش و پرورش مباحثی را پیرامون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ویژه در رابطه با سال ششم پایه ابتدایی مطرح کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس جلسه‌ای که امروز با حضور مسئولان کمیته آموزش و پرورش برگزار و مقرر شد تا هر نماینده‌ای به طور فعال وضعیت سال ششم ابتدایی را مورد بررسی قرار داده تا در صورت بروز مشکل این کمیسیون درصدد رفع آن برآید.

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سانحه تصادف کاروان راهیان نور گفت: سفرهای راهیان نور حرکت پیامبرانه است که بسیاری از دشمنان نظام درصدد قطع رابطه بین نسل حاضر با نسل انقلاب و راه شهدا هستند و در تلاش‌اند آن را مورد هجمه قرار دهند در حالی که راهیان نور پیوندی با نسل انقلاب است که باید ادامه یابد. /س

برچسب ها: بررسی ، طرح ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.