مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در راستای مصرف هرچه بیشتر کالای ایرانی باید نقش مدیریتی بازار در ترویج کالای داخلی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد   ، علی سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مصرف هرچه بیشتر کالای ایرانی باید نقش مدیریتی بازار در ترویج کالای داخلی مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه بررسی لازم انجام شود که مدیران در این موضوع به چه میزان نقش دارند.

وی از حضور سه خوشه صنعتی استان در نخستین نمایشگاه کالای ایرانی در استان قزوین خبر داد و گفت: در نمایشگاه کالای ایرانی که به همت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایرانی در استان قزوین برگزار می‌شود، خوشه‌های صنعتی زعفران، سنگ‌های قیمتی جواهرات و کفش و چرم از استان خراسان رضوی با اختصاص 120 متر مربع در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

سلیمانی افزود: خوشه‌های صنعتی در نمایشگاه به ارائه دستاوردها و محصولات خوشه می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ما در شرایط تحریم قرار داریم و بهترین موقعیت است که بتوانیم بحث کار ایرانی و حمایت از سرمایه و تولید ملی را به نتیجه برسانیم و این چنین شرایطی یک موقعیت ایده‌آل را فراهم کرده است تا بتوانیم با فرهنگ‌سازی از تولید کالای ایرانی به صورت همه‌جانبه حمایت کنیم. /س

برچسب ها: نقش ، مدیریت ، کالاها ، در ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.