سازمان بسيج دانش آموزي در بيانيه‌اي، انزجار خود را از تحريم‌هاي ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جهان‌خوار و اسرائيل غاصب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسيج دانش آموزي به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي بيانيه‌اي را صادر کرد.

متن اين بيانيه بدين شرح است:

هفته بسيج دانش آموزي يادآور حماسه ماندگار دانش آموزان بسيجي و دانش آموزان بسيجي شهيدي همچون محمدحسين فهيمده،‌ بهنام محمدي، ناهيد فاتحي کرجو و 36 هزار لاله عاشق گلستان انقلاب اسلامي از يک سو، و نشان‌دهنده دانش و باور پيروزي‌هاي درخشان سرزمين عشق و عرفان و تعالي، ايران عزيز از سوي ديگر است.

بار ديگر تلألو صميميت و درخشش اراده آينده‌سازان انقلاب اسلامي فرا مي‌رسد و مشام جان ميليون‌ها دانش آموز را عطرآگين مي‌نمايد.

سازمان بسيج دانش آموزي در آستانه اعياد بزرگ قربان و غدير و دهه امامت و ولايت، که تجلي‌گاه عمق معرف الهي و همچنين اراده حضرت حق براي اکمال دين و اتمام نعمت در ولايت امير المومنين (ع) مي‌باشد، به نمايندگي از دانش‌آموزان بسيجي سراسر کشور ضمن تبريک اين ايام به عموم دانش‌آموزان، جامعه فرهنگيان و معلمان پرورش‌دهنده نسل آينده‌ساز مومن، توانمند، با اراده و پرنشاط و عموم امت سرافراز ايران اسلامي به ويژه پدران و مادران عزيز، اعلام مي‌دارد:

- قلب‌هاي روشن و پاک ميليون‌ها دانش‌آموز بسيجي، همچنان لبريز عشق و ارادت به ولي امر زمان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي مي‌باشد و همچون شهيدان اسوه و راهنماي خويش همواره در اين ميثاق مستحکم پايدارند.

- دانش‌آموزان بسيجي در پيروي از تدابير رهبر فرزانه انقلاب، فشارهاي دشمنان براي به تصوير کشاندن ملت بزرگ ايران را محکوم به شکست مي‌دانند و اعلام مي‌کنند ملتي که در سخت‌ترين شرايط با اهدا خون بهترين فرزندان خود، سربلند از ميدان جهاد کوچک بيرون آمده‌اند به يقين در مقابل فشارهاي تحريم اقتصادي و توطئه‌هاي تبليغاتي و عمليات رواني گسترده آنان سر تسليم فرو نخواهد آورد و همواره از عزت و اسلام خويش و به خصوص نقشي که در هدايت اراده ساير ملل مسلمان بر عهده گرفته است دفاع خواهد کرد.

- تمامي دانش آموزان ايران اسلامي و به خصوص بسيجيان، تلاش بي امان براي تعالي همه جانبه کشور را تکليف خويش مي‌دانند و همواره در تمامي صحنه‌هاي علمي، نوآوري، سازندگي، کمک‌رساني و ساير عرصه‌ها اراده تأثير گذار خود را نشان داده و خواهند داد.

- دانش آموزان بسيجي بار ديگر قلب‌هاي سرشار از مهرباني خود را تقديم مسئولان عالي رتبه نظام اسلامي مي‌نمايند که بي شائبه، تدابير و دستورهاي ولي امر را تکليف خويش قلمداد مي‌کنند و پرتلاش، با حفظ اصول اساسي انقلاب در مقابل دشمنان و بيگانگان، براي تحکيم وحدت درون ملت و تعالي جامعه اسلامي همت مي‌گمارند.

- دانش آموزان بسيجي ايران اسلامي، يکپارچه و يک‌صدا انزجار خود را از تهديدهاي ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جهان‌خوار و اسرائيل غاصب جنايتکار، اعلام نموده و معتقدند با اتکا به تدابير راهگشا و حکيمانه رهبر انقلاب و بهره‌گيري از تجربيات دوران پر افتخار دفاع مقدس در اجراي اقتصاد مقاومتي، مشت محکم ديگري بر دهان ياوه‌گوي استکبار زده خواهد شد.

خداوند روح مطهر و منور حضرت امام(ره) و شهداي دانش آموز را متعالي و سايه پرمهر و محبت رهبر فرزانه انقلاب اسلامي را براي تحقق آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي مستدام بدارد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: تحریم ، بسیج ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار