مجموعه تلویزیونی "کیف انگلیسی" به زبان بوسنیایی زیرنویس شده و هر روز از شبکه جهانی سحر پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این مجموعه را رحمان رستم پور بر اساس ترجمه ای از میثم میرهادی در 26 قسمت 45 دقیقه ای به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است.
ندیم بگوویچ ویراستاری و مهدی سعادت احمدنیا اپراتوری زیرنویس این سریال را بر عهده داشته اند.
"کیف انگلیسی" به کارگردانی سید ضیاءالدین محصول سال ۱۳۷۸ شبکه یک سیما است و داستان شخصیت سیاست مدار- روشنفکری را در دوران موسوم به دهه طلایی آزادی به تصویر کشیده است. این مجموعه داستان منصور ادیبان تحصیل کرده رشته حقوق در فرانسه را روایت می کند که پس از شکست در رقابت های انتخاباتی مجلس با حمایت مستانه دختری از طبقه رجال در انتخابات دوره بعدی مجلس پیروز می شود. منصور تحت تأثیر مستانه و افکارش با انگلیسی ها آشنا شده و از این رهگذر تغییرات اساسی در زندگی خصوصی و تفکرات قبلی اش پدید می آید و در حالی که مستانه عاشق منصور است ولی او این را درک نمی کند و ...
بازیگرانی همچون علی مصفا، لیلا حاتمی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، فرهاد اصلانی، صبا کمالی، قطب‌الدین صادقی، فاطمه نوری، حسام نواب صفوی، پیمان شریعتی، فرشید ابراهیمیان، جعفر بزرگی، عبدا... اسفندیاری، منصور والامقام و رضا کیانیان در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.
 "کیف انگلیسی" هر روز ساعت 11:45 به وقت تهران از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار