عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بازرسی کل کشور، علل حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی را بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مجید جلیل سرقلعه افزود: حجت الاسلام پور محمدی، با حضور در کمیسیون عمران مجلس و در پاسخ به تقاضای انجام شده، اعزام هیأتی کارشناسی برای بررسی علل حادثه اتوبوس دانش آموزان بروجنی را در کوتاهترن زمان ممکن پذیرفت.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزودی، هیأتی از کارشناسان اداره کل بازرسی استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، و بازرسی کل کشور، برای بررسی علل این حادثه دلخراش اعزام می شوند.
وی افزود: این تیم کارشناسی، وضعیت راه های ارتباطی محور بروجن ـ لردگان ـ ایذه را نیز مورد بررسی قرار داده و سپس نتایج را به اطلاع مردم و کمیسیون عمران مجلس می رسانند.
جلیل بیان داشت: همچنین پروژه های نیمه تمام بخش راه در کشور و بالاخص پروژه های نیمه تمام راه های استان چهارمحال و بختیاری نیز بزودی توسط بازرسی کل کشور مورد برررسی قرار می گیرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین گفت: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بررسی و نظارت بر پروژه های اجرایی و عمرانی کشور، به خصوص پروژه های راه و مسکن و نظارت بر مسایل اقتصادی از سوی بازرسی کل کشور را خواستار شدند.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.