شاکيان مي گويند شبکه تلويزيوني بي بي سي در اين اقدامات تبهکارانه هولناک "جيمي ساويل" همدست او بوده است. اين افشاگري ها سبب شده است ضربه سنگيني به اعتبار بي بي سي وارد شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان، عملکرد شبکه تلويزيوني بي بي سي انگليس با جنجال زيادي همراه شده است.

اين شبکه تلويزيوني متهم است سبب تقويت فضايي شده است که سوء استفاده از کودکان در آن رشد و نمو پيدا مي کند.

روز گذشته مديرعامل شبکه تلويزيوني بي بي سي اذعان کرد تحقيقات درباره ده کارمند اين شبکه درجريان است که به دست داشتن در سوء استفاده از کودکان در دهه هاي 1970 و 1980 متهم هستند.

 به گفته "جرج انتسويتل"، مدير عامل بي بي سي، فضاي حاکم بر اين شبکه در دهه هاي گذشته به گونه اي بوده که سبب شده است افرادي با انحرافهاي اخلاقي در اين شبکه رشد پيدا کنند.

نام "جيمي ساويل" مجري سابق بي بي سي که فوت کرده يکي از نامهاي اصلي مطرح در اين پرونده است. او متهم است از دويست کودک سوء استفاده کرده است.

شاکيان مي گويند شبکه تلويزيوني بي بي سي در اين اقدامات تبهکارانه هولناک "جيمي ساويل" همدست او بوده است. اين افشاگري ها سبب شده است ضربه سنگيني به اعتبار بي بي سي وارد شود.

به گفته "جان سيمپسون"، سردبير بخش بين الملل بي بي سي، رسوايي اخير بدترين رسوايي نيم قرن اخير براي اين شبکه است. نکته جالب توجه اينکه جيمي ساويل در هنگام حياتش مسئوليت چند بيمارستان خيريه را نيز برعهده داشت. يکي از اين بيمارستانها، به بيماران رواني متعلق بود.

شماري از بيماران رواني اين بيمارستان نيز در فهرست شاکياني قرار دارند که مي گويند "جيمي ساويل" از آنها سوء استفاده کرده است.

پلیس، بی بی سی و برخی دیگر از بیمارستان ها اکنون تحقیقاتی در این خصوص شروع کرده اند و سوالی که مطرح می شود اینجاست که چه کسانی از این سوء استفاده ها خبر داشتند و چرا این مسائل اکنون مطرح می شوند؟
برچسب ها: بیبیسی ، رسوایی ، اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار