... پیام پر مهر و پدرانه مقام عظمای ولایت، مرهمی بر دل های شکسته و جگرهای سوخته، و زلال آرامشی بر قلب های پر اندوه ما شد ....

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در پی وقوع حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی در محوز دهدز به لردگان، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، با صدور پیامی، این حادثه ناگوار را به خانواده ها و همکلاسی های دانش آموزان تسلیت گفتند.
خانواده های دانش آموزان جان باخته شهرستان بروجن در حادثه واژگونی اتوبوس نیز، در بیانیه ای، از ابراز همدردی رهبر معظم انقلاب ( دام ظله )، نسبت به آنان، قدردانی کردند.  

در بیانیه این خانواده ها، در پاسخ به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، تأکید شده است: " اگر چه، عروج شهادت گونه فرشتگان پاکی که هر کدام آیینه تمام نمای ادب و ایمان و بصیرت، و از پاسداران عفت و اخلاق بودند، نفس سوختگان را به شماره انداخته و سنگینی این مصیبت، کمرمان را شکسته است، اما باز، خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که در تحمل این داغ، تنهایمان نگذاشت و ابراز همدردی مسئولین و ملت ایران، و از همه بالاتر، پیام پر مهر و پدرانه مقام عظمای ولایت، مرهمی بر دل های شکسته و جگرهای سوخته، و زلال آرامشی بر قلب های پر اندوه ما شد. "

آنان افزوده اند: " ما، جمعی از خانواده های داغدار این گل های پرپر و زائران دیار نور و شهادت شهرستان بروجن، ضمن طلب صبر از خداوند متعال در این آزمون جانکاه، با سپاس فراوان از رهبر معظم انقلاب و همه عزیزانی که صمیمانه ابراز همدری نمودند، اعلام می داریم؛ همچنان به عهد و میثاق خویش در پاسداری از آرمان های مقدس حضرت امام (ره) و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند بوده، و مثل گذشته، خویش را از فدائیان این نظام برحق، خاک پاک وطن و رهبر بزرگ و فرزانه آن می دانیم. "

 

 گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.