ايجاد تزلزل و شبهه در باورها باعث گمراه سازي افراد در جامعه مي شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام يعقوبي شب گذشته در مراسم اختتاميه سومين سالانه جشنواره سراسري کاريکاتور حوزه هنري خراسان شمالي که با حضور مسئولان استاني و هنرمندان برگزار شده بود گفت: کاريکاتور هنري است با کمترين سخن و بيشترين پيام که زياده گويي و حاشيه ندارد و به مخاطب معنا و مفهوم را با سرعت و تأثيرگذاري بسياري منتقل ميکند.

وي افزود:جنگ نرم واقعيتي است که امروزه در دنيا وجود دارد و با هدف تغيير در فکر و انديشه ها و نوع نگرش،ايجاد شبهه و گسترش شهوت که افراد جامعه را به گمرا سازي بکشاند.

امام جمعه بجنورد افزود: پيامبر اسلام براي پيروزي اسلام با ابوبکرها روبرو بود اما کنون ما در دنيا دچار جاهليت مدرن هستيم و با ابوعلم ها روبرو هستيم.

وي افزود:دشمنان مي خواهند با تغيير از درون انسانها و باورها شروع کنند تا به اهداف خود برسند.

يعقوبي اظهار داشت: هنر يکي از ابزارهاي مقابله با جنگ نرم است که بصورت مستقيم و غيرمستقيم در غالب کارتون،فيلم و کاريکاتور مي توان مديريت کرد.

در پايان اين مراسم الياس رشيدي از خراسان شمالي،سامان ترابي از خوزستان و جمال رحمتي از تهران شايسته تقدير به همراه تنديس و کتاب جشنواره و لوح تقدير شدند.

و همچنين رضا مخار جوزاني از خراسان رضوي، حامد مرتضوي از خراسان شمالي و سجاد رافعي از خوزستان به ترتيب مقام هاي سوم تا اول را به همراه لوح تقدير، تنديس ،کتاب جشنواره و مبلغ 4 ميليون ريال 6 ميليون ريال و 8 ميليون ريال به ترتيب نفر سوم تا اول کسب کردند.

گفتني است:محمود نظري از همدان به جايزه بخش ويژه يک ميليون و200 هزار تومان به همراه لوح تقدير،کتاب و تنديس جشنواره دست پيدا کردند.

و همچنين از سعيد رضواني به عنوان طراح کتاب و پوستر و از عباس ناصري به عنوان دبير و نماينده هيأت داوران اين جشنواره تقدير شد./س.

برچسب ها: گمراه ، سازی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.