مجموعه "دزد و پليس" با توجه به شناخت كارگردان از مقوله ي طنز سر منشاء و به علت طنز اكشن و جدي است.

خشايار راد بازيگر سريال "دزد و پليس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلوزيون باشگاه خبرنگاران از دلايل حضور خود در اين سريال گفت: احساس دين و همچنين علاقه من نسبت به سعيد آقاخاني از دلايل پذيرش من براي ايفاي نقش در اين سريال بود.

وي در خصوص نقش خود در اين سريال اظهار داشت: من در نقش فروشنده لوازم صوتي باند و اكو هستم.

راد با اشاره به تاثيرگذاري طنز اكشن در جذب مخاطب بيان كرد: چون مردم طنز اكشن نديده اند شايد هضم و صيقل آن كمي ديرتر اتفاق بيفتد ولي طنز را نبايد هجو و مقطعي ديد و طنز هم مي تواند اكشن و جدي باشد شايد دزد پليس بدعت و سر منشاء براي كارهاي طنز به صورت اكشن و جدي باشد.

وي ويژگي هاي كار با سعيد آقاخاني را اينگونه عنوان كرد: طنز به مانند لبه ي تيغ بوده و بسيار حساس است و اگر كمي از جايگاه خود دور شود لوس شده و به سمت جدي گرايش پيدا مي كند. كار طنز را زماني انتخاب مي كنم كه كارگردان آن به خوبي با اين مقوله آشنا باشد.

وي افزود: سعيد آقاخاني از آن دسته فيلم سازاني است كه به خوبي طنز را مي شناسد و در كار با او بسيار راحت هستم و اگر انتقادي در راستاي كمك به قصه باشد با كمال ميل مي پذيرد.

راد خاطرنشان كرد: همه ي ما ايرانيان جوهره، انرژي، خونگرمي و پتانسيل طنز را داريم ولي بايد در شرايط آن قرار گيريم تا خود را محك بزنيم./ي2
برچسب ها: دزد ، پلیس ، خشایار ، راد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.