8 نفر از مصدومین سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنب که در بیمارستان گلستان اهواز بستری بودند، عصر روز سه شنبه ( 2 آبان 91 ) پس از ترخیص، به همراه خانواده، توسط یک فروند هواپیما، وارد فرودگاه شهرکرد شدند و مورد استقبال جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در آیین استقبال از مصدومان این سانحه رانندگی، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان و بستگان این دانش آموزان، شرکت داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آئین، از درگاه خداوند تعالی برای آنان، آرزوی صحت، سلامتی و بردباری کرد.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام، این سانحه رانندگی را امتحان الهی دانسته و صبر و بردباری در شداید و سختی ها را از ویژگی های مؤمنان واقعی برشمرد.

پس از استقبال مسئولان استان، با هماهنگی مسئولان بیمارستان آیت اله کاشانی شهرکرد، این مصدومین، برای انجام برخی معاینات به این بیمارستان منتقل شدند تا پس از انجام معاینات تکمیلی، امروز ( چهارشنبه )، از این بیمارستان ترخیص و به شهرستان بروجن بازگردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و دیگر مسئولان استان، با تأکید بر انجام معاینات دقیق مصدومان، اعلام کردند که در مراسم ترخیص دانش آموزان مصدوم از بیمارستان آیت اله کاشانی شهرکرد، شرکت خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.