یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تجربه جنگ‌هاي عراق و افغانستان به آمریکایی ها ثابت کرده كه ديگر تعاملات جهاني نيز نمي‌تواند آنها را در جنگ همراهي كند و اگر به این روند ادامه دهند بازهم شکست خورده و بیش از پیش در باتلاق نابودی فرو خواهد رفت.

ابوتراب عليرضايي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مناظرات انتخابي در آمريكا و مواضع كانديداهاي رياست جمهوري این کشور، گفت: در مناظره انتخاباتي آمریکا، اوباما براین نکته تاکید کرد که اگر رژيم جعلی صهيونيستي مورد تهاجم قرار گيرد ما به آن كمك مي‌كنيم و دیگر کاندیدای انتخاباتی این کشور  از همراهی با رژيم غاصب صهيونيستي در هر جنگ و تجاوزی خبر داد.

وی ادامه داد: تمامی این‌ها نشانگر این بوده که هر کدام از این کاندیداها حامی و تابع مواضع خصمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

علیرضایی افزود: اظهارات اخير دو نامزد رياست جمهوري آمريكا درباره ايران بيشتر جنبه فرافکنی و تبليغاتی داشته چراکه آمريكا با سابقه جنگ افروزی‌هایش در منطقه دیگر توان آغاز جنگ تازه‌اي را ندارد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: تجربه جنگ‌هاي عراق و افغانستان به آمریکایی ها ثابت کرده كه ديگر تعاملات جهاني نيز نمي‌تواند آنها را در جنگ همراهي كند و  اگر به این روند ادامه دهند بازهم شکست خورده و بیش ازپیش در باتلاق نابودی فرو خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: امریکا ، عراق ، جنگ ، باتلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار