مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در بازی های المپیک 2012 گفت: محمد بنا از بزرگان کشتی دنیاست که مسئولان ورزش باید ارزش او را بیشتر بدانند.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از سال 2005 در کنا رمحمد بنا بودم و با وی به افتخارات زیادی رسیدیم که مهمترین آن قهرمانی در المپیک با کسب 3 مدال طلا بود.

وی ادامه داد: بنا به دلایلی که بارها گفته ام ترجیح دادم بعد از المپیک مدتی در کنار تیم ملی نباشم اما این دلیل نمی شود که بخواهم محمد بنا فراموش کنم ،من هرجا که باشم دلم با بناست و برای موفقیت کشتی فرنگی و وی از صمیم قلب دعا می کنم.

خیرآبادی درباره این که قراراست در کشور دیگری مربیگری کند تصریح کرد: از چند کشور پیشنهاد داشتم که با یکی از آنها وارد مذاکره شدم اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست شرایطی دارم که در صورت نهایی شدن قراردادم را امضاء خواهم کردو به طور رسمی آن را اعلام می کنم.
 
مربی سازنده کردستانی کشورمان با بیان این که کشتی ایران در حال حاضر نیاز به آرامش دارد تاکید کرد: در آینده مسابقات مهمی را پیش رو داریم که برای آنکه همچون سال های اخیربتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم باید شرایطی فراهم شود که مربیان تیم ملی به دور از هرگونه حاشیه ای کار خود را انجام دهند،در نهایت نیز امید ورام کشتی کشورم همچنان بتواند به بزرگی خود ادامه دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار