نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با حضور در بیمارستان آیت اله کاشانی شهرکرد، از مصدومین سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی، در محور دهدز به لردگان عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در این دیدار، با گفتگو و دلجویی از مصدومان، این حادثه را از آزمایش های الهی عنوان کرد و افزود: همه در معرض آزمایش و امتحان قرار داریم و باید در این موارد صبر و شکیبایی پیشه کنیم.

امام جمعه شهرکرد، بازماندگان این سانحه را به شکرگزاری به درگاه خداوند متعال، و توجه ویژه به ادامه راه شهداء و ارزش های دفاع مقدس توصیه کرد.    
در این دیدار که تعدادی از خانواده های مصدومان نیز حضور داشتند، مسئولان و تیم پزشکی بیمارستان آیت اله کاشانی، جزئیات اقدامات انجام شده برای درمان و ترخیص دانش آموزان و مصدومان بستری در بیمارستان را تشریح کردند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، همچنین در گفتگو با مسئولان بیمارستان آیت اله کاشانی، در جریان وضعیت جسمانی و مداوای مصدومان این حادثه قرار گرفت و تسریع در مداوای مصدومان حادثه دیده را از مسئولان بیمارستان خواستار شد.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.