معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب3 سال آینده تحول بی نظیری در خراسان شمالی ایجاد می شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد ابراهیم عصمتی روز گذشته در ششمین جلسه کمیته رابطین پدافند غیر عامل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به سفر اخیر ولی امرمسلمین به این استان گفت:حضور رهبر فرزانه انقلاب برای مدتهای متمادی فضای این استان را مشحون از عطر حیات بخش ولایت خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی،محمد ابراهیم عصمتی ضمن تسلیت شهادت پنجمین نجم آسمان امامت و ولایت،اظهار داشت:امروز ایران اسلامی،در مقابل یک تهاجم همه جانبه از جمله فرهنگی،اقتصادی، سیاسی،نظامی،قرار گرفته است و به همین منظورپدافندغیر عامل از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه از 5 الی 12 آبان ماه به نام هفته نکو داشت پدافند غیر عامل نامگذاری شده است،خاطر نشان کرد : اگر چه دوران دفاع مقدس تمام شده اما دوران دفاع از مقدسات هرگز تمام نمی شود و اقدام پیشگرانه ،پیش بینی احتمالات و آمادگی لازم در مقابله با برنامه های احتمالی دشمنان،یک فریضه تردید ناپذیری است که تحقق اهداف پدافند غیر عامل را ضروری می کند.

وی شعار امسال پدافند غیر عامل را مدیریت بحران در مدارس عنوان وبربستر سازی آشنایی همه آحاد مردم و اقشار مختلف بویژه دانش آموزان با پدافند غیر عامل تاکید کرد.

معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی گفت: برپایی همایش های مختلف با موضوع بسترسازی پدافند غیرعامل برای 4 گروه معلمان،دانش آموزان،اولیاوکارکنان اداری،برگزاری کلاس های آموزش ضمن خدمت ،کارگاه های آموزشی،مسابقات فرهنگی و هنری،اجرای رزمایش دانش آموزی ،ارسال پیام کوتاه و انجام تبلیغات پیرامونی و تهیه کتابچه تشکلات و وظایف مقابله با بحران در مدرسه و آشنایی با پدافند غیرعامل را از جمله برناهه های آموزش و پرورش استان در هفته نکوداشت پدافندغیرعامل خواهد بود.

در این نشست همچنین روز شمار هفته نکوداشت پدافند غیر عامل و راهکارهای اجرایی شدن برنامه ها ی این هفته مورد بررسی رابطین و دیگر اعضاء قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد/س

برچسب ها: رهبر ، تحول ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.