یک پسر 18 ساله به عنوان یکی از بزرگترین حلقه های تولید و توزیع مواد مخدر در شهر "سینسیناتی" در ایالت "اوهایو" آمریکا در دادگاه به حبس محکوم شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، " تیلور پاجسنتشر " جوان 18 ساله آمریکایی متهم است که با کمک تعدادی دیگر از خلافکاران با به راه اندازی 3 مزرعه کوچک پرورش ماده مخدر " ماری جوانا " در شهر محل سکونت خود به تولید و فروش این ماده مخدر اقدام می کرده است.

مقامات این جوان آمریکایی را به جرم داشتن نقشی مهم در یک زنجیره تولید و توزیع مواد که هر ماه مبلغی در حدود 20 هزار دلار ماده مخدر را به دانش آموزان و جوانان در این ناحیه می فروخته است به زندان از 6 ماه تا 3 سال محکوم کرده اند.

میزان دقیق محکومیت وی بسته به نوع رفتار او در زندان خواهد داشت. قاضی " توماس لیپس " مسئول پرونده او می گوید : جرائم او بسیار سنگین است و این امکان برای ما وجود ندارد که وی را به زندان محکوم نکنیم.

البته این جوان آمریکایی که به نظر از جرائم خود پشیمان بود در دادگاه از جرائم مرتکب شده عذرخواهی کرد. وی گفته است: من می دانستم که کاری خلاف را مرتکب می شوم اما هرگز تصور نمی کردم که این اقدامات من تا به این حد خطرناک است. اگر من این قدرت را داشتم تا همه چیز را به روز اول باز گردانم این کار را انجام می دادم. او که به همراه مادر و برادر بزرگتر خود زندگی می کند به احتمال زیاد تا 21 سالگی را در زندان خواهد گذراند.



نکته جالب و در عین حال تاسف بار در مورد این پسر آمریکایی که به نوعی نشانه ای از وضعیت موجود در این کشور است این مسئله است که، این جوان آمریکایی توسط تعدادی بزرگسال به این ورطه کشیده شده است. او هیچ سابقه کیفری نداشته و حتی فاقد هرگونه سلاح که به طور معمول همراه قاچاقچیان می باشد بوده است.



وی حتی در یک رستوران ایتالیایی نیز در شهر خود کار می کرده است و صاحب مغازه نیز او را فردی " سخت کوش " و " قابل اعتماد " معرفی کرده است. او می گوید: این بچه توانایی های بالقوه زیادی دارد و می تواند برای خود زندگی مناسبی را بسازد.

در جریان دستگیری این باند، مقدار زیادی مواد به ارزش تقریبی 3 میلیون دلار کشف شده است. 7 بزرگسالی که به همراه او دستگیر شده اند سنینی بین 25 تا 58 سال دارند و به نوبت در دادگاه حاضر خواهند شد.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار