يک کارشناس مسائل آمريکا مطرح کرد: ادعاي مذاکره ي ايران و آمريکا از سوي روزنامه ي نيويورک تايمز بيشتر شبيه يک دوئل انتخاباتي است که به عنوان يک حربه عليه دموکرات‌ها ازسوي جمهوري خواهان مطرح مي‌شود.

امير محمدي کارشناس مسائل آمريکا در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي نيويورک تايمز مبني بر مذاکرات ايران و آمريکا، گفت: رسانه‌ها و روزنامه‌هاي آمريکايي به‌ویژه نيويورک تايمز به ظاهر نشان می‌دهند که تعلقي به هيچ يک از احزاب نداشته و از نامزد خاصي دفاع نمي‌کنند اما در اصل، گرايشاتي جمهوري‌خواهانه دارند.

وی با بيان اينکه ادعای اخیر نيويورک‌تايمز با دو هدف مطرح شده است گفت: يکي دوئل تبليغاتي در زمان انتخابات و ديگري ايجاد جنگ رواني و تأثير بر افکار عمومي است که اين امر با هدف نشان دادن چهره‌ای صلح‌طلب از آمریکا در عرصه بین‌المللی صورت مي‌گيرد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان، تصريح کرد: اين اقدام در نگاه اول بيشتر يک جنگ رواني به نظر مي‌آيد اما در اصل يک حمله‌ تبليغاتي عليه سياست‌هاي خارجي اوباماست که از سوي جمهوري‌خواهان به عنوان يک حربه براي اثبات عدم تعادل درسیاست‌هاي دموکرات‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار