فرماندار شهرستان دماوند گفت: استکبار غرب و شرق در مقابل تضعیف افراطی حقوق انسانی در دنیا سکوت می نماید در حالیکه در ایران اسلامی که مهد دموکراسی، آزادی و حقوق بشر است با اعمال تحریم های گوناگون سعی در جلوگیری از رشد و تعالی آن دارد.

ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: کشور ایران در شرایط کنونی درگیر مسائل منطقه ای و بین المللی است و دشمنان در صددند تا با بکارگیری دسیسه ها و ترفندهای متعدد استقامت، بردباری و مقاومت ملت ایران اسلامی را خدشه دار نمایند.

وی با بیان اینکه ایران در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند و این ویژگی استکبار برای ملت ایران خصیصه جدایی ناپذیر است، که دشمنی با این دیار را از دیرباز در افکار پلید خود پرورش داده و هر روز آن را تقویت می کنند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مردم شهید پرور ایران اسلامی ثابت کردند که در مقابل فشارها تسلیم ناپذیر، مقاوم و پایدارتر از گذشته در مسیر بالندگی ایران گام برمی دارند.

وی افزایش روزافزون فشارهای تبلیغاتی و روانی را در راستای حذف اتحاد و انسجام مردم عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی از ناکارآمدی جنگ نظامی علیه ایران اسلامی کاملا آگاه است، لذا حربه های اقتصادی و تبلیغاتی را برای به چالش کشیدن کشور برگزیده است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: پیگیری مناسب روند اجرای پروژهای عمرانی در سطح شهرستان، بخش و روستا باعث تقویت روحیه مقاومت، استقامت و بردباری مردم می شود.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه عملکرد مناسب و دستاوردهای عمرانی می تواند بارقه هایی از امید را در جهت اتحاد و همبستگی در مردم ایجاد کند، اظهارداشت: در شرایط کنونی دشمن با ایجاد جنگ روانی در پی رسیدن به اهداف پلید خود است لذا ضرورت دارد تا با شناخت هر چه بیشتر شرایط و درک صحیح از موقعیت زمانی و مکانی با حفظ انسجام و یکپارچگی ترفندهای دشمنان را خنثی نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با تأکید بر اجرای طرح توسعه کشاورزی و پروژ های عمرانی در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه، افزود: این اقدامات دشمنان را دچار شکست و از هم گسیختگی می کند.

قاسمی فرزاد در خاتمه اجرای طرح ها و پروژهای عمرانی را مایه دوام و قوام خدمات دولت خدمتگزار و مهرورز دانست و ابراز امیدواری کرد: اقدامات سال پایانی دولت عدالت محور نیز در سوابق درخشان این دولت باقی بماند و نتیجه مناسب و مطلوب بدست آید./س
برچسب ها: تحریم ، حقوق بشر ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.