سینما با کشیدن نفس های آخر و در صورت عدم تزریق هوای تازه نابود خواهد شد.

"مجید سعیدی" بازیگر، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال " قصه ی مرد ناتمام" به تهیه کنندگی " محسن علی اکبری" و کارگردانی" صادق کرمیار" هستم.


وی در خصوص قصه ی این سریال عنوان کرد: قصه در خصوص سال 1312 و ماجراهایی است که در آن زمان در اثر برخورد رضا شاه با یک سری از روشنفکران آن دوره اتفاق می افتد.
"سعیدی" در خصوص نقش خود در این سریال، اظهار داشت: من ایفاگر نقش " شاه غلام" در این مجموعه هستم که این اسم بر گرداننده ی اسم یک شخصیتی به نام "رمضان‌يخي" بوده که آدم لوتی است و بر اساس یک سری اتفاقات فرد خوبی شده و با رضا شاه و سرپاسبان مختاری درگیر می شود.

وی تصریح کرد: در این فیلم با امین زندگانی، سروش صحت، مهوش صبرکن، محمود پاک نیت، مهرداد ضیایی و سارا خوئینی ها هم بازی هستم و این کار به لحاظ تاریخی علاوه بر داشتن بار معنوی زیاد کار جذابی خواهد شد.
"سعیدی" در خصوص وضعیت بازیگران در سینمای کنونی، گفت: سینما نفس های آخر را می کشد و اگر رسانه ای به نام تلویزیون نباشد ، همه ی اهالی هنر از گرسنگی می میرند.
وی در این خصوص افزود: خاصیت سینما باید این باید که با ورود بازیگران جدید، قدیمی ها به مرور زمان کنار بروند ولی سال هاست که هیچ بازیگر جدیدی وارد این عرصه نشده و در حال حاضر سینما نیز به مانند اقتصادمان بیمار است.

وی در خصوص ورود برخی از افراد به سینما در قبال پرداخت هزینه؛ عنوان کرد: این مسئله جزء واضحات سینمای امروز است و دفاتر سینمایی به نوعی از این مسئله کلاهبرداری می کنند که من خود شاهد نمونه های زیادی بوده‌ام، هر چند ورود افراد بدین گونه در عرصه ی سینما پایدار نخواهد بود و تنها یک سرماخوردگی برای آنها باقی می گذارد.
سعیدی در خصوص وضعیت سینمای امروز، اظهار داشت: سینمای ما منتظر تزریق هوای تازه است و اگر اتفاق خوبی در این عرصه رخ ندهد این هنر نابود خواهد شد.

وی تصریح کرد: با سلیقه ای برخورد کردن مسئولان در حوزه اکران در حال حاضر تمامی فیلم ها توقیف شده و 80 درصد از آثار جشنواره سال گذشته هنوز اکران نشده و با نزدیک شدن به جشنواره سی و یکم و ورود فیلم های جدید، وضعیت فیلم ها بدتر خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باید نگرش و نگاه خود را تغییر دهند و دست افراد را در کنار کنترل و خط قرمزی های مشخص ، بازتر بگذارند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار