فرماندار شهرستان نیر گفت: باغات دیم در این شهرستان با همت فرمانداری توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حمید عباداللهی  در جلسه کارگروه کشاورزی نیر افزود: شهرستان نیر دارای منابع غنی باغات است که مدیریت این باغ‌ها نیازمند دانش کشاوزری است.

وی با بیان اینکه ما توسعه بخش کشاورزی در نیر را در اولویت قرار دادیم گفت: خارج کردن این شهرستان از بن بست نیازمند همتی همگانی است که در صورت به کارگیری این تلاش‌ها می‌توانیم زمینه‌ای مساعد را برای تبدیل و توسعه باغات دیم نیر به کارگیری کنیم.گردشگری شهرستان نیر هم نباید در این میان مغفول واقع شود.

عباداللهی با اشاره به اهمیت توسعه بخش کشاورزی و حمایت دولت از این بخش افزود: برای اجرای این طرح‌ها با اشتغالزایی دهها نفر 3 میلیارد و 270 میلیون ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه نیر پیشانی گردشگری استان است، گفت: این شهرستان با داشتن منطقه زیبا و بکر بولاغلار توانایی تبدیل شدن به قطب بزرگ گردشگری استان را دارد و انتظار ما از مسئولان رسیدگی به این امر و توجه ویژه به اعتبارات بخش گردشگری است.

فرماندار نیر با اشاره به طرح‌های فرهنگی و گردشگری در حال احداث این منطقه افزود: برای احداث این کمپینگ در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع 550 میلیون ریال هزینه می‌شود./س 

برچسب ها: نیر ، توسعه ، باغات ، دیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.