سرمربي تيم هندبال نيروي زميني گفت: متأسفانه تاكنون نتايج مطلوبي از ديدار با حريفان در چند بازي گذشته نگرفته ايم اما با تلاش بيشتر در مصاف با کاسپين به موفقيت دست مي يابيم.

سيف اله حيدرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در سه هفته برگزاري مسابقات ليگ برتر متاسفانه نتايج لازم را كسب نكرديم و هر سه بازي را واگذار كرديم ولي وضع به همين منوال نمي ماند و تلاش مي كنيم كه اين ناكامي ها را فراموش كنيم و از بازي هاي آينده هماهنگي لازم را داشته باشيم و با قدرت مقابل حريفان بازي كنيم.

وي تصريح كرد: در هفته سوم رقابت هاي ليگ مقابل ثامن الحجج سبزوار رفتيم تيمي كه از بازيكنان ملي پوش استفاده مي كنند و خيلي باتجربه هستند و از همه مهمتر چند بازيكن خارجي نيز دارد.

حيدرپور گفت: در اين ديدار اوايل بازي نزديك به هم كار مي كرديم ولي اشتباهات فاحش داوري باعث شد كه اختلاف امتيازات بالا رود و در نتيجه 33 بر 24 نتيجه را به حريف واگذار كرديم.

وي در ادامه گفت: متاسفانه در اين بازي يك بازيكنان تيم ما از زمين اخراج شد و اگر اين كار صورت نمي گرفت شايد بهتر كار مي كرديم.

حيدرپور افزود: شنبه هفته آينده ششم آبان نيز قرار است مقابل كاسپين قزوين به ميدان برويم تيمي كه چند بازيكن تازه وارد دارد و با وجود اينكه به ليگ برتر هم تازه آمده است مي خواهد بهتر كار كند ولي ما درصدديم اين حريف را شكست دهيم و خود را از اين وضعيت نجات دهيم.

وي اشاره كرد: اكثر بازيكنان نيروي زميني جوان هستند و تجربه كمي دارند و نياز به زمان دارد تا آنها پخته شوند و البته سرباز هم هستند.

حيدرپور گفت: اگر بودجه كافي داشته باشيم مي توان بازيكن ليگ برتر نيز بياوريم ولي از نظر جذب بازيكن خارجي با توجه به نظامي بودن تيم طبق قانون غير قانوني است.

وي تاكيد كرد: در اوايل مسابقات ليگ به تيم هاي سخت خورديم و امتيازات را از دست داديم ولي در هفته هاي آينده تلاش مي كنيم بهتر كار كنيم.

حيدري گفت: تمام هدفمان اين است كه در پايان نيم فصل اول جزء تيم هاي ميانه جدول باشيم و جايگاه خود را ارتقاء دهيم.

وي خاطر نشان كرد: رقابت هاي ليگ برتر حساس است و تيم هاي خوبي در اين مسابقات حضور دارند براي اينكه از قافله عقب نمانيم بايد در ادامه ديدارهاي باقي مانده بازيكنان با هوشياري بالا و دقت فراوان به ميدان بروند و نتايج را به نفع خود به پايان ببرند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار