شهردار منطقه 10 از تحقق 105 درصدی درآمدهای نقدی منطقه از ابتدای سال جاری و افزایش 22 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی با اعلام این خبر درآمدهای نقدی منطقه در سال 1391 را فراتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته اعلام کرد .
وی گفت : با سیاست گذاری جدید و  تشکیل جلسات هفتگی کمیته درآمد منطقه و پیگیری های انجام شده ، در آمد نواحی نیز به صورت چشمگیری افزایش یافته و طی ماه گذشته بالای 100 درصد بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد پیشرفت داشته است .
عظیمی افزود : این در حالی است که سهم درآمد غیرنقدی منطقه نیز برآورد و مستند گردیده و براساس گزارش ارائه شده بالغ بر 58 درصد عنوان شده است .
شهردار منطقه 10 درباره درآمدهای پایدار منطقه گفت : توسعه عمرانی منطقه و رشد چشمگیر در ایجاد زیر ساخت ها در بخش های بزرگراهی و مراکز فرهنگی ، ورزشی و خدماتی موجبات جلب رضایت شهروندان را فراهم آورده و همین امر در استقبال آنان در پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه موثر بوده و موجب افزایش 91 درصدی در آمدهای پایدار منطقه شده و  بالغ بر 34 میلیارد ریال وصولی در پی داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 70 درصدی برخوردار بوده است . 
وی همچنین تحقق سهم درآمد نقدی و غیرنقدی منطقه  را در مجموع 82 درصد اعلام کرد و افزود : براساس برآورد های انجام شده ، با ایجاد دیدگاه درآمدی در تمامی حوزه ها ، اطلاع رسانی مناسب و جلب مشارکت شهروندان تاکنون توانسته ایم درآمد منطقه را بالغ بر 254 میلیارد ریال افزایش دهیم .
عظیمی در پایان آماری از درآمدها و وصول شهرداری منطقه در مقوله های مختلف ارائه‌ کرد و اظهار داشت : منطقه تلاش خوبی برای وصول بدهی های معوقه داشته و بر این اساس با پیشرفت 231 درصدی در بخش وصول مطالبات دستگاه های دولتی ، 113درصد در بحث تثبیت واحد تجاری ، 139 درصد از محل اسناد برگشتی ، 99 درصدی آراء ماده صد ، 70 درصد فروش املاک و ... موجب تحقق درآمدهای منطقه شده است./ف
برچسب ها: شهردار ، درآمد ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار