دکتر میرقاسم حسینی موفق به کسب عنوان برترین متخصص دانشگاهی در حوزه صنعت آبکاری در دومین جشنواره صنعت آبکاری(جایزه پروفسور کنعانی)شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، این جشنواره هر سال از طرف صنعت آبکاری ایران برگزار می شود. در این جشنواره از برترین متخصص حوزه صنعت آبکاری در بخش صنعت و دانشگاه تجلیل به عمل آمد که در بخش دانشگاه دکتر میرقاسم حسینی موفق به کسب برترین متخصص در این حوزه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: برگزار کنندگان دومین جشنواره جایزه پروفسور کنعانی، در تصمیمی آگاهانه، جنابعالی را به عنوان متخصص برجسته این دوره انتخاب نموده اند و از تلاش های ارزنده تان در تربیت نیروهای متخصص و کارآمد و همکاری صادقانه در ارتقای علمی و فرهنگی صنعت آبکاری کشور قدردانی نموده و با تقدیم این لوح تقدیر، تشکر قلبی خود را از دل و جان ابراز می داریم.

دکتر حسینی، دانشیار گروه شیمی فیزیک و رئیس دانشکده شیمی دانشگاه تبریز، در کارنامه علمی خود دارای 105 مقاله ISI ، 120 مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی ، تالیف و ترجمه 2 کتاب، 5 طرح تحقیقاتی می باشد.

وی نزدیک به 15 سال است که در حوزه صنعت آبکاری فعالیت دارد و آبکاری طلای گنبد امام جواد(ع)کاظمین (ع)، آبکاری طلای گنبد امام موسی کاظم(ع) کاظمین(ع)، آبکاری طلای گنبد امامین عسگریین(علیهما سلام) سامرا( علیهم السلام) و مشاور شرکت آبکاری کانینگ، مشاور صنعتی آبکاری قطعه سازان خودرو در تهران وتبریز، مشاور ارشد ستاد عتبات عالیات در حوزه آبکاری و مرمت عتبات عالیات از اهم فعالیت وی می باشد.

وی همچنین راهنمایی 25 دانشجوی کارشناسی ارشد و 2 دانشجوی دکتری را بر عهده داشته است.

اضافه می شود، وی عضو موسسه استاندارد ملی در حوزه صنعت آبکاری – عضو هیئت مدیره انجمن الکتروشیمی- عضو انجمن خوردگی ایران و همچنین عضو شیمی صنعت انجمن شیمی و مهندسی شیمی ایران می باشد.

خاطر نشان می شود دومین جشنواره صنعت آبکاری در 19 مهر، یک روزه در تهران برگزار شد./س

 

برچسب ها: معرفی ، متخصص ، آبکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.