دبير كميسيون كشاورزي در مجلس شوراي اسلامي گفت: كميسيون كشاورزي در حال آماده‌سازي مقدمات بررسي طرح‌ها و لوايحي است كه براي ارائه و تخصيص بودجه نيازمند اصلاح و بازنگري هستند.

سيدمحمدعلي بزرگواري نماينده کهگیلویه و بهمئی در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به خبرهايي مبني بر ارائه زودهنگام بودجه 92 به مجلس و آمادگي كميسيون كشاورزي در اين مورد گفت: بررسي جامع منابع طبیعی و آبخیزداری در کمیسیون کشاورزی در راستاي آمادگي براي بررسي و جمع‌بندي تخصصي هرچه سريعتر بودجه سال آتي  در حوزه كشاورزي است.

وي در ادامه افزود: ما از ارائه زودهنگام لايحه بودجه به مجلس استقبال كرده و تلاش مي‌كنيم تا آن‌را هرچه سريعتر به ثمر برسانيم.

دبير كميسيون كشاورزي همچنين تصريح كرد: كميسيون كشاورزي توانايي رسيدگي سريع به بودجه سال آتي را دارد چرا كه اكنون در حال آماده‌سازي مقدمات بررسي طرح‌ها و لوايحي است كه براي ارائه و تخصيص بودجه نيازمند اصلاح و بازنگري هستند.

گفتني است؛ معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي از آغاز مراحل مقدماتي بودجه 92 كل كشور خبر داده بود و اعلام كرد كه بخشنامه بودجه سال 92 به دستگاه‌ها در دست اقدام است و به زودي ابلاغ مي‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار