این نمایش مملو از ایده و فکرهای متنوع است

نمایش کمدی«دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است » به نویسندگی «فرهاد نقد علی » و کارگردانی «هاجر پورسینا» که از پنج مهر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود تا روز جمعه پنجم آبان تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش کمدی «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است » به نویسندگی «فرهاد نقد علی » و کارگردانی «هاجر پورسینا» که از پنج مهر ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود تا روز جمعه پنجم آبان تمدید شد .
رامبد جوان و رامین ناصر نصیر از بازیگران صاحب نام سینما و تلویزیون به تماشای نمایش «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است » نشستند.
رامبد جوان روز شنبه 29مهر ماه از این نمایش  دیدن کرد. وی این نمایش را پر از خلاقیت با تداوم درست صحنه ها و با ریتم خوب دانست و افزود : نمایش «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است »  پر از ایده و فکر های متنوعی است که کنار هم به درستی قرار گرفته اند .در این کار بازی ها و طراحی صحنه ،بسیار خوب بود و تمامی این ها به خاطر کارگردانی درست است.
رامین ناصر نصیر هنرمند موفق کشورمان از دیگر مخاطبان این نمایش بود .وی این کار را بسیار خوب و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت : نمایش «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است »  لحظات خوبی داشت. بازی ها خیلی خوب بود و من از قول خودم به گروه تبریک می گویم . واقعا و بدون تعارف از تماشای این کار  لذت بردم.
ناصر نصیر افزود : من در گذشته به همراه آقای آئیش در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران کاری را اجرا کرده ایم، این سالن علاوه بر خوبی هایی که دارد نیاز به تبلیغات زیاد و جذب مخاطب دارد. زیرا هرچه مخاطب بیشتر باشد اجرای بهتری خواهید داشت ...
وی در پایان با اشاره به ساخت فضاهای نمایشی با کمترین ابزارها گفت : شما با کمترین ابزارها تمام فضاهایی را که خواسته بودید، ساخته اید و خلاق ترین شکل اجرا همین است . به جای اینکه همه چیز را عین واقعیت بسازید ، از فانتزی ذهن تماشاگر کمک گرفتید . در این اثر  المان های موجود بسیار کارکرد داشت و کاملاً معنا را انتقال می دادند .
گفتنی است ،نمایش «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است » تا پنجم آبان ماه همه روزه در ساعت 18 به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می رود ./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار