بازي در "اختاپوس" به عنوان يك اثر كودك در كنار سيد جواد هاشمي و هومن حاج عبداللهي بسيار جالب و جذاب بود.

امير غفارمنش بازيگر نقش گرگ در فيلم سينمايي "اختاپوس" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: كار در زمينه كودك و ساخت فيلم براي شكل گيري شخصيت كودكان بسيار حائز اهميت است. در اين زمينه بسيار بيش تر از اين بايد فعاليت صورت گيرد در صورتي كه تا به حال در عرصه‌ي كودك هم كار كرده ايم.
وي در خصوص معيارهاي خود براي بازي در اين فيلم سينمايي عنوان كرد: حضور سيد جواد هاشمي به عنوان كارگردان و هومن حاج عبداللهي دوست قديمي من به عنوان همبازي از دلايل اصلي من براي پذيرش اين نقش بود علاوه بر آن بداهه صحبت كردن در كار فيزيكي ديگر از فاكتورهاي من براي حضور در اين فيلم سينمايي محسوب مي شود.
بازيگر نقش گرگ اظهار داشت: اختاپوس ابتدا با ايجاد وحشت مخاطب كودك خود را جذب مي‌كند و سپس با همراه كردن كودك با خود داستان را با مبارزه هاي جذاب جلو مي برد كه اين موضوع و مسائل ديگر در اين فيلم منجر به همراهي والدين نيز مي شود.
غفارمنش تصريح كرد: من در نقش گرگ و هومن حاج عبداللهي در نقش روباه به همراه يكديگر در اختاپوس همانند ليمو اماني در خورش به داستان مزه بيشتري را مي‌دهيم و ديدن اين فيلم به عنوان يك اثر خوب براي مردم جذاب و دوست داشتني خواهد بود./ي2
برچسب ها: غفارمنش ، اختاپوس ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار