سرمربی اخراجی آبی پوشان چلسی اعلام کرد، موفقیت های اخیر تیم سابقش آنها را به تیمی بسیار قوی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، آندره ویلاش بوآش اواسط فصل گذشته پس از ناکامی های زنجیره ای چلسی توسط مالک ثروتمند این تیم اخراج شد و روبرتو دی متئو کمک او را به سمت سرمربیگری رسید و توانست تیم را به موفقیت های دست نیافتنی برساند.

بواش که خود در تیم فعلی اش تاتنهام چندان موفق نبوده است روز قبل شاهد باخت 4 بر 2 تیمش مقابل صدرنشینان جدول در ولیت هارت لین بود.

او در ارتباط با قدرت تیم دی متئو گفت: ماتا، هازارد، اسکار و تورس خط حمله چلسی را به آتش کشانده اند و این خط را به آتشین ترین خط حمله در لیگ جزیره تبدیل کرده است من احساس می کنم این دیدار تنها توسط توانایی های بی نظیر ماتا، اسکار و ادن هازارد برده شد.

وی در ادامه افزود: آنها همه دری را باز می کنند و برای ما مشکلات زیادی را می آفرینند آنها به شدت خلاق اند و خیلی خوب بازی می کنند من ماتا را به چلسی آوردم و حالا از اینکه او برای مربیگری بازی می کند احساس عجیبی دارم.

وی همچنین گفت: چلسی و بازیکنانش در بهترین وضع و فرم خود قرار دارند و آمادگی آنها مرا متعجب کرده است.

آنها دقیقاً در جایگاهی قرار دارند که منچسترسیتی در همین زمان در فصل گذشته بود این بدین معنی است که آنها می توانند قهرمان این دوره لیگ برتر نیز شوند همان طور که منچستر سیتی توانست./مح

برچسب ها: چلسی ، بوآش ، خط حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار