معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از واجد شرایط بودن 65 درصد مطب‎های گلستان بری اجرای طرح پزشک خانواده خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان محمد نعیمی اظهار داشت: 35 درصد مطبهای گلستان به دلیل عدم فضای استاندارد، عدم تجهیز به رایانه و اینترنت فعلا شرایط اجرای طرح پزشک خانواده را ندارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه برای اجرای طرح پزشک خانواده به وزیر بهداشت و درمان اعلام آمادگی شده است تصریح کرد: برای اجرای این طرح به مراکز درمانی هفت شهرستان 1.5 میلیارد تومان تجهیزات اضافه شده است و 1.5 میلیارد تومان نیز به منظور بازسازی بخش پزشکی و اداری تخصیص داده شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد: بنا بود 10 مهر ماه امسال وارد فاز اجرای طرح پزشک خانواده شویم که برای اجرای این اقدام نیاز به بسترسازی داشتیم که یکی فراهم کردن ای‌تی در مراکز درمانی بود لذا طی تفاهم‌نامهای که بین شرکت مخابرات استان و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد.

وی بیان داشت: اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان از سوی وزارتخانه تامین و برای اجرای طرح پزشک خانواده اختصاص یافت که در حال حاضر بستر برای ای‌تی فراهم است./س

برچسب ها: مطب ، دکتر ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.