استاندار اردبیل گفت : نهضت عاشورا هر جا زنده و جاری باشد آن جامعه مستقل ، پویا و در مسیر تعالی و ولایت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد افزود: دشمنان ما بیش از همه چیز از شعار و فریادهای حسین ، حسین (ع) و یا ابوالفضل (ع) ما می ترسند زیرا قدرت و تاثیر این شعائر مقدس را دیده اند.

وی افزود : ما برای رشد و تعالی ، یك حركت بیشتر نداریم و آن حركت در مسیر نهضت عاشورا و توسل به ائمه اطهار (ع) در همه كارها در كنار ایمان و تلاش همه جانبه است .

استاندار اردبیل گفت : اینكه انقلاب ما پیروز شد ، از هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمده ایم و دوران سخت پس از جنگ را با همه توطئه های دشمنان با موفقیت سپری كرده ایم همه در سایه اعتقاد و ایمان راسخ به نهضت عاشورا و در س گرفتن از مكتب امام حسین (ع) می باشد و این نهضت باید برای همیشه  زنده و جاوید باشد .

نیكزاد كه در آستانه برگزاری دهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی سخن می گفت ، افزود: انقلاب اسلامی ایران بر اساس اعتقادات اسلامی مردم شكل گرفت ، امام راحل با تكیه بر ایمان راسخ به عاشورا این انقلاب را به سرمنزل مقصود رساند ، انقلاب تنها با توكل به خدا و اعتقاد و ایمان مردم به ذات الهی پیروز شد .

وی با بیان اینكه تحلیل دشمنان از انقلاب اسلامی بر اساس اصول مادی بود، گفت : همین تحلیل ها ست كه باعث شده دشمنان ما همچنان با تصور غلط اقدامات كور خود را به طمع ناامیدی مردم از انقلاب ادامه دهند ، اقدامات و توطئه هایی كه همگی پشت سر هم نتیجه ای جز شكست ندارند .

استاندار اردبیل افزود : قدرت ایران اسلامی در سایه توسل و اعتقاد مردم به ائمه اطهار (ع) شكل گرفته و تا زمانی كه فرهنگ عاشورا در این كشور زنده است مسیر ترقی و پیشرفت به روی این ملت باز است.

نیكزاد به برگزاری دهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در اواسط آبان ماه اشاره كرده و گفت : این برای مردم حسینی اردبیل افتخار است كه میزبان خادمان مكتب عاشورا و سرور شهیدان اباعبدالله حسن (ع) می باشد .

وی افزود: برنامه ریزی برای برگزاری هرچه شایسته این اجلاس انجام شده و انتظار می رود شاهد برگزاری اجلاسی باشكوه كه زیبنده نام امام حسین (ع) هست ،باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، زنده ، نگه ، داشتن ، فرهنگ ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.