رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هیچ پروژه ناتمامی برای دولت آینده نمی گذاریم و همه پروژه های نیمه تمام را تا پایان همین دولت کامل می کنیم.

دکتر نبوی زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کلنگ زنی های خوبی انجام شده، یعنی کلیه پروژه های سفرهای استانی دولت  اجرایی شده است و تا پایان دولت پروژه ناتمامی نخواهیم داشت تا برای دولت آینده باقی بماند.

وی افزود: خانه های بهداشت استان تکمیل شده است و هیچ خانه استیجاری تا 22 بهمن در استان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مراکز بستر درمانی و رادیولوژی دیجیتال نیز در بیمارستان های مرکز بهره برداری می شوند. بخش جراحی قلب نیز در سالروز پیروزی انقلاب بهره برداری می شود و همه بیمارستان ها به دستگاه امحای زباله مجهز می شوند.

دکتر نبوی زاده در خصوص اجرای برنامه پزشک خانواده در استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: در مرحله ثبت نام مردم در شهرهای بزرگ استان قرا رداریم و تاکنون 50 تا 60 درصد خانوارها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: همچنین پزشکان به اندازه کافی، یعنی به تعدادی که باید ثبت نام کنند ثبت نام کرده اند و قرارداد سطوح 2و3 هم از طرف دانشگاه ها بسته شده است. هماهنگی هال لازم را با بیمه ها برای ثبت قراردادها انجام دادیم و منتظر کامل شدن ثبت نام ها هستیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار