استاندار لرستان با اشاره به اقدامات هدفمند انجام شده در راستای جذب مناسب اعتبارات سال آینده، گفت: بسته علمی و كامل طرح های عمرانی مهم و اولویت دار استان با انجام كار كارشناسی و مطالعاتی دقیق به منظور تایید و درج در لایحه بودجه سال 92 دولت تهیه و تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان دكتر حبیب الله دهمرده ، افزود: درهمین ارتباط 60 طرح مهم عمرانی و زیرساختی موردنیاز استان برای اجرا در سال آینده مشخص و دراین بسته ارائه شده است.

وی اظهار داشت: دراین مجموعه تمامی ویژگی ها، شاخص ها، اعتبارات موردنیاز، مطالعات كارشناسی و علمی، مشاور طرح، توجیه اقتصادی، مجوزهای زیست محیطی، اشتغال و دیگر ملزومات موردنیاز برای تصویب طرح، درنظر گرفته شده است.

استاندار لرستان افزود: طرح های قابل اجرا در سال آینده می باید ابتدا مجوز ماده 215 معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری را دریافت كنند كه بدون این مجوز امكان اجرا و عملیاتی شدن هیچ پروژه ای در كشور ممكن نیست.

به گفته وی، طرح های موردنظر استان لرستان برای سال آینده در حوزه های مختلف از جمله راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، كشاورزی، عمران شهری، خدمات، دانشگاه و مراكز آموزش عالی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان هستند.

دكتر دهمرده افزود: این مجموعه براساس فرمت اعلام شده از سوی ریاست جمهوری با دارا بودن تمامی نیازها و ملزومات قانونی و كارشناسی موردنیاز تهیه و ارائه خواهد شد.

به گفته وی، این اقدام در حقیقت تلاشی هدفمند به منظور تصویب طرح های مهم عمرانی استان لرستان برای سال آینده و بهره مندی بهینه و مناسب استان از مجموع اعتبارات عمرانی كشور در سال آینده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.