امام جمعه یاسوج نقش ولایت فقیه و رهبری را به عنوان ستون و اساس نظام اسلامی در همه عرصه ها بی بدیل دانست و گفت: حفظ آرامش ، وحدت و امنیت داخلی كشور تنها با تبعیت از رهنمودهای عالمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری تحقق عینی و واقعی می یابد.

حجت الاسلام سید'علی اصغرحسینی' در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: دشمن نیز به این باور رسیده است كه رهبری مقتدر ایران اسلامی را در كوران حوادث و توطئه های استكبار جهانی به ساحل نجات و موفقیت رهنمون ساخت.
وی به انواع توطئه ها ، ترفندها و جنگ های نرم و پنهان از سوی دشمنان داخلی و خارجی برای نابودی و ضربه زدن به اصل ولایت فقیه در كشور اشاره كرد و افزود: كارایی و اثرگذاری نقش محوری ولایت فقیه در پشتیبانی و تبعیت محض امت از ولی فقیه زمان خود استوار است.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: بدون شك هرگاه دشمن بفهمد كه مردم و ملت پشت ولی فقیه و رهبر خود را خالی كرده اند به همان میزان نیز بر اثرگذاری و طراحی ها و توطئه های خود دراین نظام نیز امیدوارتر خواهند شد.
امام جمعه یاسوج تصریح كرد: امروز نگاه و رویكرد جدید دشمن و هدف قراردادن ایمان و اعتقاد مردم به ویژه جوانان است و برای خنثی سازی این توطئه لزوم تبعیت از رهنمودهای حكیمانه و هوشیارانه مقام معظم رهبری در برخورد با این ترفندها و توطئه ها بیش از پیش احساس می شود.
وی ایجاد روحیه یاس ، ناامیدی و ضعیف جلوه دادن نظام اسلامی را از جمله توطئه های مخرب دشمن علیه نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته دانست و افزود: مقام معظم رهبری در سال های گذشته و در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) بر وجود چنین ترفندهایی از سوی دشمن هشدار داده بود.
وی شكاف بین مردم و مسوولان و تفرقه افكنی بین قومیت ها ، ادیان و مذاهب را از دیگر توطئه های شوم دشمنان عنوان كرد و اظهار داشت: اما ملت رشید ایران همواره درسایه وحدت كلمه و ولایت پذیری این توطئه ها را خنثی كرده اند.
وی با بیان اینكه نظام اسلامی همواره از گردنه های سخت با تدبیر رهبری عبور كرده است ، افزود: نقش محوری و بی بدیل رهبری در خنثی سازی همه این توطئه های خطرناك تعیین كننده بوده است.
حجت الاسلام حسینی مهمترین و بارزترین ویژگی مقام معظم رهبری را دشمن شناسی و موقعیت شناسی ایشان دانست وافزود:معظم له با پیش بینی دقیق و شناخت عمیق نسبت به تغییر ماهیت و رویكرد دشمن از عملیات نظامی و جنگ سخت به جنگ نرم وفرهنگی آنها ،تمامی سیاستمداران و تحلیلگران جهان را نیز به حیرت واداشت./س

برچسب ها: حفظ ، امنیت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.