ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه همزمان با وقوع حوادث اخیر در لبنان در مناطق مرزی با این کشور وضع آماده باش کامل اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری شینهوا، این اقدام ارتش اسرائیل بعد از آن که سرلشگر وسام الحسن رئیس بخش اطلاعات سازمان امنیت داخلی لبنان روز جمعه بر اثر انفجار کشته شد صورت گرفت.

یک منبع امنیتی لبنان گفت: ارتش اسرائیل نیروهای خود را شامل گروهی از نیروهای پیاده نظام ، خودروهای زرهی ، چندین دستگاه تانک و همچنین تجهیزات راداری قابل انتقال به مناطق مرزی لبنان اعزام و در آنجا مستقر کرده است.

این منبع افزود ارتش اسرائیل همچنین گشتی های خود را در موازات دیوار حایل در مرزهای لبنان - اسرائیل افزایش داده است و هواپیماهای جاسوسی آن بر فراز مناطق مرزی لبنان پروازهای فوق العاده انجام می دهند.

از سوی دیگر جنگنده های اسرائیلی نیز ، اقدامات تحریک آمیز خود را در نقض پیاپی حریم هوایی لبنان
افزایش داده اند.

به گفته این منبع ، ارتش اسرائیل در طول چند ساعت گذشته به اقدامات تحریک آمیزی علیه طرف لبنانی مبادرت ورزیده است و گروهی از نیروهای یگان پیاده با ورود به خاک لبنان در مزارع شبعا حاکمیت این کشور را نقض کردند. فرماندهی نیروهای بین المللی مستقر در جنوب لبنان یونیفل در بیانیه ای اقدامات تحریک آمیز اسرائیل را محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار