پس از افشاگری یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی شورای به اصطلاح ملی که ربع پهلوی پیشنهادش را داد هدایت می‌کند. این‌بار آرمان چاروستایی از تفرقه عمیق و ناکارآمدی زایدالوصف بین عناصر اپوزوسیون سخن به میان آورده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، آرمان چاروستایی از عناصر سلطنت‌طلبان و عضو گروهک تروریستی انجمن پادشاهی که به تازگی از کشور متواری شده و ساکن ترکیه می‌باشد، با انتشار مطلبی در سایت ضد انقلابی خودنویس از تفرقه عمیق و ناکارآمدی زایدالوصف عناصر و گروه‌های اپوزوسیون سخن به میان آورده است.

وی در این مطلب با اشاره به آرزوی سالیان متمادی اپوزوسیون مبنی بر بوجود آمدن آلترناتیو، شورای ملی یا هر نام دیگر که بتواند دربرگیرنده اکثریت مخالفان حکومت اسلامی ایران باشد، سخن به میان آورده است.

چاروستایی سپس با حمله به شورای به اصطلاح ملی، اینچنین به برساخته توهمات ربع پهلوی می‌تازد:« امروز بعد گذشت بیش از ۷ ماه بحث و گفتگو راجع به پیدایش شورای ملی هنوز حرکتی عملی و مکانی که دربرگیرنده اکثریت نیروهای اپوزوسیون را داشته باشد مشاهده نمی‌کنیم.»

این عنصر سلطنت‌طلب در ادامه با افشاگری درباره این شورا عمق اختلافات بین عناصر ضدانقلاب را به نماش گذاشته و این پیشنهاد ربع پهلوی را که با سردی و بی‌توجهی عجیب عناصر ضدانقلاب مواجه شده است اینچنین مفتضح می‌کند:« امروز می‌خواهم با شفافیت و بی‌پرده با شما هم‌میهنانم سخن بگویم و حقایقی که می‌بینم را بیان نمایم. اگر واقع بینانه نگاهی به این شورای ملی بیاندازیم می‌بینیم که به غیر از 2 و یا 3  گروه شناخته شده، سازمان یا گروهی را نمی‌بینیم و اکثریت احزاب و نیروهای مخالف نام خود را به عنوان پشتیبان این شورا قرار نداده اند. و اشخاص سرشناسی که بوده اند به دلایلی از کمیته موقت شورا بیرون رفته‌اند. از سوی دیگر این شورا هیچ برنامه‌ای ندارد و همان طور که از قبل من و بسیاری از دوستان انتقاد کرده بودیم بیش از ۹-۸ اشکال از اشکالات ۱۵ گانه اپوزیسیون در ۱۰ ساله گذشته باز تکرار شده است و دلیل ناکامی آن نیز همین اشکالات بوده است.

آرمان چاروستایی

آرمان چاروستایی چهارشنبه آخرسال 90- ترکیه- درحال براندازی جمهوری اسلامی

از طرفی  دیگر در کنار این منشور، منشورهای دیگر بیرون آمده و یا در حال اعلام می‌باشد و هیچ یک حاضر نیست زیر چتری دیگری برود و همان بازی تکراری سال‌های گذشته اپوزیسیون موازی سازی و در مقابل هم ایستادند تکرار شده است. زمانی جنگ تلوزیون‌ها ، بعد جنگ گروه‌ها ،بعد رقابت جنبش‌ها  بعد جنگ سازمانی و حالا  هم جنگ شوراها شروع شده است. بازی همان بازی است و قوانین نیز فرقی نکرده است.»

این سلطنت‌طلب نوپا که خیلی تلاش می‌کند با خوش رقصی‌های خود، اعتباری برای خود بین اپوزوسیون دست و پا کند در ادامه با طرح این مساله که چرا حسین شریعتمداری یا جمهوری اسلامی به این شورا حتی یک حمله هم نکرده‌اند؟ و اینکه چرا امضا کنندگان منشور این شورا غالبا اسم مستعار و افراد مجازی بوده‌اند و نه حقیقی در سدد حل مشکل برآمده و اینچنین پاسخ می‌دهد:« اگر دقت کنید می‌بینید که به این شورای ملی و حتی شخص شاهزاده هیچ حمله‌ای نمی‌شود. حسین شریعتمداری یک حمله به اپوزیسیون و شورای ملی نمی‌کند(مثلا بگوید: که اکثریت گروه‌ها و اشخاص سرشناس نپیوستند و فقط ۱۰ هزار نفر امضا کرده‌اند که اکثرا مستعار هستند) از سوی دیگر سایت فراخوان ملی بعد از دو ماه هنوز فیلتر نشده است.

چرا؟چون دعوا‌ها و اختلاف‌ها در اپوزیسون بالا گرفته و عملکرد ما به نفع جمهوری اسلامی است و حکومت دارد از عملکرد ما منفعت می‌طلبد.»

گفتنی است پیش از این نیز یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین همایون نادری‌فر از اعضای این شورای به اصطلاح ملی را نفوذی جمهوری اسلامی خوانده و عنوان کرده بود که ربع پهلوی توسط تیم وزارت اطلاعات احاطه شده است و تمامی این برنامه‌ها اعم از شورا و غیره دیکته شده جمهوری اسلامی به ربع پهلوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.