در بیست و سومین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد از اساتید و فعالان قرآنی منطقه 15 تجلیل شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15، در این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین سید محمد عابدین زاده ، مجید داودی ،‌حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی ،‌حسن حکیمی ومحمد آشتیانی به عنوان فعالان قرآنی منطقه و از حبیب اله حکیمی ،‌غلامعلی صادقی ، ‌مرتضی قدیمی ،‌اکرم علی اکبر و مرضیه بلغاری به عنوان اساتید قرآنی منطقه تقدیر به عمل آمد .
سیدعلیرضا مژگانی رئیس فرهنگسرای خاوران در ایم مراسم طی سخنانی گفت: برگزاری محافل قرآنی در سطح منطقه کار بسیار نیکو و پسندیده ای است و خوشبختانه در این محافل هر دو ثقل اکبر و اصغر با هم همراه هستند و فعالان قرآنی همواره ذکر اهل بیت(ع) را بر زبان دارند.
وی در ادامه افزود: ما در رابطه با قرآن کریم کم کار کرده ایم و باید در این راه ابتدا نوجوانان و جوانان را هر چه بیشتر با کلام نورانی وحی آشنا کنیم، زیرا اگر این عزیزان با تعالیم و مفاهیم قرآنی به درستی آشنا شوند، هیچ گاه از قرآن دور نخواهند شد.
رییس فرهنگسرای خاوران اظهار کرد: هرکار فرهنگی که در رابطه با قرآن کریم و اهل بیت(ع) در این منطقه بتوان انجام داد کوتاهی نخواهیم کرد و از همه فعالان قرآنی و مذهبی تقاضا دارم که ما را در این مسیر یاری دهند تا بتوانیم قدم کوچکی در این راه برداریم.
مژگانی تصریح کرد: منطقه 15 شهر تهران دارای پتانسیل بسیار بالایی قرآنی است و تنها نیازمند همتی است تا در این مسیر قدم برداشته شود و تا جایی که برای ما مقدور باشد، در این مسیر حرکت خواهیم کرد. 
شایان ذکر است ، این محافل توسط فرهنگسرای قرآن با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و فرهنگی و هنری منطقه 15 شهر تهران برگزار می شود و مجمع یادشده اولین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران بود که به صورت منطقه‌ای و در منطقه 15 شهر تهران برگزار شد./ف
برچسب ها: اساتید ، قرآن ، تجلیل ، فرهنگسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار