مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: ساماندهی و کنترل معضل حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی موجب کاهش نارسایی ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، رحمانی آبیدر گفت: ساماندهی و کنترل معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر رسمی موجب کاهش نارسایی ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
وی افزود: ساخت و سازهای غیر قانونی و توسعه سکونت گاه های غیر رسمی بسیاری از خدمات اجتماعی و رفاهی و بهداشتی را به این مناطق با مشکل مواجه می کند و به دلیل عدم پیش بینی زیر ساخت های زندگی در این مناطق از سوی مسئولان شهری معمولا کمبودها و نارسایی هایی وجود دارد.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: در استان کردستان نیر به دلیل وجود شرایط خاص اجتماعی و فرهنگی متاسفانه در چند سال اخیر در اطراف مناطق شهری استان شاهد توسعه نواحی حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر رسمی هستیم که باید تدابیر لازم برای ساماندهی آنها به اجرا در آید.
رحمانی آبیدر در پایان گفت: با توجه به حساس بودن مقوله فرهنگی و اجتماعی در سالم سازی جامعه توانمندسازی سکونت گاه های غیر رسمی و کاهش معضلات اجتماعی این مناطق زمینه ساز کاهش جرائم و آسیب های پنهان و آشکار اجتماعی و فرهنگی جامعه می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.