سرپرست مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان از كشف 84 كيلو و 200 گرم انواع مواد مخدر توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان هاي نايين، شهرضا، لنجان و پليس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، مصطفي صادقيان، با بيان اين خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در ادامه مبارزه قاطعانه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ يك تريلي دانگ فنگ مربوط به قاچاقچيان را در ورودي شهراصفهان شناسايي و متوقف كردند.
وي افزود: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسي از آن مقدار 35 كيلو و 200 گرم مواد مخدر ترياك را كه به شكل ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف و ضبط كردند.
اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان هاي نايين، شهرضا و لنجان هم در عمليات هاي جداگانه اي طي 24 ساعت گذشته مقدار 49 كيلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش را كشف و ضبط، سه دستگاه خودرو سواري توقيف و پنج نفر از سوداگران مرگ را دستگير كردند.
صادقيان در پايان بيان داشت: در مجموع عمليات هاي روز گذشته مقدار 84 كيلو و 200 گرم انواع مواد مخدر شامل ترياك و حشيش كشف ، چهار خودرو سبك و سنگين توقيف و شش نفر دستگير و همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار