رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: دولت از انگیزه لازم برای عملیاتی کردن مصوبات در راستای حمایت از جهادگران تولید برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین پیرموذن افزود: مصوبات حمایت از تولید به درستی اجرا نمی‌شود.

وی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مورد خطاب قرارداد و گفت: دولت از انگیزه لازم برای عملیاتی کردن مصوبات در راستای حمایت از جهادگران عرصه تولید برخوردار نیست و نظارت مجلس بر عملکرد بخش دولتی در قبال بخش خصوصی باید قوی‌تر باشد و انتظار بخش خصوصی از نمایندگان مجلس این است که برای توسعه کشور و پویایی تولید وظیفه نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهند.

پیرموذن افزود: بی‌تفاوتی بخش دولتی به بخش خصوصی فرایند تولید را به صورت جدی به چالش کشانده است و اگر امروز چاره‌ای اندیشیده نشود فردا باز هم دیرتر می شود.

وی گفت: در شرایط کنونی که دشمن برای ضربه زدن به میهن عزیزمان با تحریم و اعمال فشار اقتصاد ما را نشانه گرفته است عدم حمایت جدی بخش دولتی نیز بخش تولید را با چالش مواجه کرده است .

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل در ادامه افزود: مشکلات و درد واحدهای تولیدی و نیز درمان و علاج آن کاملاً شفاف و روشن است اما چرا این درد، درمان نمی‌شود جای تامل دارد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.