برای افزایش جمعیت كشور، باید مردم را تشویق به افزایش زاد و ولد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون سیاسی و امنیتی استاندارزنجان،گفت: دولت خدمتگزار با اجرای طرح آتیه در تلاش برای تشویق مردم برای برخورداری از بیش از دو فرزند بود.

احمدی افزود: دولت خدمتگزار به تبعیت از فرمان رهبر فرزانه انقلاب، برنامه تشویق مردم برای برخورداری از تعداد فرزند بیشتر و اجرای طرح آتیه را در دستور كار قرار داد.

وی یادآورشد: باید با تكریم جایگاه و مقام زنان در خانه و خانواده،آنان را برای حضور در خانه و تربیت نسل آینده كشور تربیت كرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ادامه داد:

احمدی نظام اسلامی را خواهان مادرانی برای تربیت فرزندانی همچون شهید شهریاری دانست و بر لزوم مقابله با فرهنگ تك فرزندی تاكید كرد.

مدیر كل آمار و اقتصاد استانداری زنجان نیز دراین جلسه یادآورشد: جمعیت استان زنجان، بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسكن 1390 ، به یك میلیون و 15 هزار و 734 نفررسید.

امیدی مقدم به رشد نرخ جمعیت در این استان علیرغم كاهش این نرخ در سطح كشور اشاره وخاطر نشان کرد: نرخ رشد جمعیت در كشور از 5/1 درصد در سرشماری دوره قبل، به 27/1 درصد در این دوره رسید، این در حالی است كه نرخ رشد جمعیت در این استان از 74/0 درصد به 04/1 درصد در سرشماری سال 90 رسیده است./س

برچسب ها: تشویق ، مردم ، زاد ، ولد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.