مديرکل اتحادیه تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد گفت: نمایندگان ملت به دور از هر گونه جريان به موضوع دانشگاه آزاد رسيدگي کرده و هرچه زودتر گزارش آن را به اطلاع مردم برسانند.

اکبری مدير کل اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حذف طرح تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد از دستور کار مجلس اظهارداشت: بايد به اين موضوع توجه داشت که چرا عبدالله جاسبي اينقدر تلاش مي‌کند تا موضوع دانشگاه آزاد از دستور کار مجلس خارج شود، آيا اين مشخصه بروز تخلف در دوران مديريت وي در دانشگاه آزاد نيست؟

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی دانشگاه آزاد مردم هستند افزود: از مسئولان می‌خواهیم اطلاعات درست و شفافي از عملکرد دانشگاه آزاد در زمان رياست جاسبي را در اختيار مردم قرار دهند؛ چرا که مردم به عنوان صاحبان اصلي دانشگاه آزاد بايد از چگونگي عملکرد در اين دانشگاه آگاه باشند.

دبیر کل اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در پایان با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس نباید در دام جریان‌های مختلف بیفتند عنوان کرد: نمایندگان ملت به دور از هر گونه جريان به موضوع دانشگاه آزاد رسيدگي کرده و هرچه زودتر گزارش آن را به اطلاع مردم برسانند.    

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، جاسبی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار