معاون مبارزه با جرایم پلیس فتا ناجا اعلام کرد: در طی عملیات "پانگه آ " ایران توانست بیش از هزار سایت را شناسایی و 60 نفر را دستگیر کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در طی عملیات" پانگه آ" که در سراسر جهان با مشارکت پلیس بین الملل و اینترپل جهانی و با وجود 88 کشور آغاز شد ایران توانست بیش از هزار سایت را شناسایی و 60 نفر را دستگیر کند.

وي افزود: عملیات "پانگه آ " در جمهوری اسلامی ایران تمامی شهرها به صورت هماهنگ از مهر ماه شروع به فعالیت و شناسایی سایت های توزیع و تبلیغ داروهای تقلبی نمودند.

وی در ادامه با اشاره به کشف داروهای تقلبی اذعان داشت: ارزش تخمین زده داروهای تقلبی کشف شده بیش از 10 هزار میلیارد تومان بوده که اکثر آنان داروهای تحریکی و بدنسازی شامل شده است.

کاظمی در پایان با اشاره به همکاری بسیار مفید سازمان ها و مراجع قضایی بیان کرد: سازمان هایی نظیر وزارت بهداشت و درمان و گمرک کشور و همچنین قوه قضاییه به طور مستقیم در این عملیات شرکت داشتند و تاثیرات بسزایی را در نحوه عملکرد این عملیات شامل شده است.

وی خاطر نشان کرد: هیچ اطلاعات و سوابق کاری در خصوص این عملیات از دیگر کشورها دریافت نکرده ایم و قطعا با جدیت بیشتر در شناسایی و دستگیری سایت های غیر مجاز تلاش می کنیم./ل

برچسب ها: هماهنگ ، عملیات ، پانگه آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار