قيمت ها سر به فلک کشيده شده و بازرسان فقط به جريمه فکر مي کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ گزارش ميداني خبرنگار ما از مغازه داران و فروشندگان خيابان ولي عصر حاکي از آن است که صاحبان اين مغازه ها انصاف خودشان رو ناديده گرفتند و بي خبر از همه جا دست به گران فروشي دسته جمعي زدند . 

وقتي چشم خيلي از مردم محله ناهيد غربي و خيابانهاي همجوار آن به قيمت اجناس و مواد خوراکي روشن مي شود برق از سرشان مي پرد . اين اتفاق چند ماهي است که ذهن مردم اين منطقه رو در گير کرده که چرا يه عده تنها منتظر ماهيگيري در آب گل آلود هستند؟ 

گزارش از اين قرار است که اين فروشندگان تمام مواد خوراکي و غذايي خود را تا 200 در صد افزايش داده اند و جالب تر آنکه برچسب قيمتي را روزانه تغيير مي دهند اين اتفاق باعث کاهش قدرت خريد مردم منطقه شده است .

گزارش خبرنگار حاضر در جمع مردم اين منطقه حاکي از آن است که بعد از ارائه گزارش به سازمان تعزيرات ، متاسفانه بازرسان بعد از مراجعه به اين مغازه ها تنها آنان را جريمه کرده و بدون اخطاريه محل مود نظر را ترک مي کنند  به طوريکه از سوي بازرسان سازمان صراحتا اعلام مي شود که "ما جريمه مي کنيم و به قيمت ها کاري نداريم "

انگار سازمان تعزيرات هم براي خود بانکي افتتاح کرده تا تنها وجوه جريمه اي را در آن پس انداز کند و خبري از رسيدگي به سودجويان و فروشندگان گران فروش نيست./عب

گزارش: پروين خدادادي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
arefeh
۱۲:۰۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
همشون درستن ولی نبود نظارت از همه مهمتره دلیل نمیشه که به خاطر تحریم قیمت ها افزایش پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
به نظر من مهم ترین دلیل گرانی نبودن نظارت کافی به فروشنده گان کالاست .
50 درصد گرانی ها را میتوان به بی انصافی فروشنده گان نسبت داد ، مسئولین میتوانند با یک برنامه ریزی دقیق تا حدود زیادی قیمت ها را پائین بیاورند.
جالب است بدانید علاوه بر افزایش بی سابقه قیمت کالاهای خارجی کالاهای ساخت داخل هم افزایش قیمت چشمگیری داشته اند.
موفق باشید
-
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
شايد هم تحريم ها
Iran (Islamic Republic of)
یک خبرنگار
۲۲:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
"انگار سازمان تعزيرات هم براي خود بانکي افتتاح کرده تا تنها وجوه جريمه اي را در آن پس انداز کند و خبري از رسيدگي به سودجويان و فروشندگان گران فروش نيست "
آفرین ... حرف دل ماست ...
آخرین اخبار