تروریست‎ها در مقابل جنگیدن با نیروهای ارتش سوریه، پس از دریافت ۱۵۰ دلار دستمزد ماهانه، در مقابل اسامی خود در فهرستی که به همین منظور تهیه شده، اثر انگشت می‎گذارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي، تروریست‎های خارجی در سوریه اعتراف کرده‎اند که دستمزد جنگ افروزی علیه دولت بشار اسد رئیس جمهور این کشور را از حامیان منطقه‎ای و فرامنطقه‎ای خود به دلار می‎گیرند.

فرماندهان تروریست‎ها در شهر ناآرام حلب پس از توزیع اولین دستمزد گروه‎های مسلح اعلام کرده‎اند که این پول از جانب برخی از کشورهای خارجی از جمله قطر و ترکیه تامین شده است.

عبدالسلام حمادی یکی از فرماندهان گروه‎های مسلح تروریست در سوریه در همین خصوص تصریح کرد: «شوراهای نظامی مسولیت توزیع دستمزد ماهانه افراد مسلح به خصوص در جبهه‎ها را به عهده دارند.»

حاج الباب یکی دیگر از فرماندهان گروه‎های مسلح نیز در ادامه در همین خصوص گفت: «شورای نظامی با حمایت قطر دستمزد ۱۵۰ دلاری ماهانه افراد را پرداخت می‎کند.»

یکی دیگر از فرماندهان گروه‎های تروریستی که نامی از او برده نشده نیز در ادامه تصریح کرده است که منابع تامین مالی افرادش کشور ترکیه و برخی از کشورهای واقع در خلیج فارس هستند.

سوریه از مارس ۲۰۱۱ میلادی صحنه ناآرامی و خشونت‎های مرگ‎بار است.

دولت سوریه همواره اعلام کرده است که ناآرامی از خارج از این کشور سازمان‎دهی می‎شود. دمشق کشورهای عربستان سعودی، قطر و ترکیه را به مسلح کردن تروریست‎ها متهم می‎کند.

بر اساس گزارشی که اخیرا در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده، مشخص شده است که کشورهای عربستان سعودی و قطر ماه‎هاست که به تامین مالی و تسلیحاتی گروه‎های مسلح در سوریه اقدام می‎کنند.

خبر ديگر اينکه، تروريست ها يکشنبه شب "احمد فاعور" عضو شوراي شهر حلب در شمال سوريه و يکي از همراهان وي را کشتند.
برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، قطر ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار